10 september - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Judith Verhoijsen - WaarBenJij.nu 10 september - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Judith Verhoijsen - WaarBenJij.nu

10 september

Blijf op de hoogte en volg Judith

15 September 2016 | Finland, Rovaniemi

Een zaterdag waarbij ik niet om 8 uur hoef te beginnen met werken dus daar wordt natuurlijk gebruik van gemaakt en ik lig tot 12 uur in. Langzaam wakker worden met een lichte kater en een beetje netflix. Mila had me al snel genoeg een appje gestuurd en gevraagd of ik mee ging naar het basketbalveld want daar was Raphael uit Canada aan het basketballen.

We gingen met een grote groep naar het basketbalveld en we hadden eenentwintige gedaan (maar dan met basketbal). Ik bakte er natuurlijk niks van dus heb een beetje meegedaan, beetje gekeken en natuurlijk weer veel zitten praten. We kwamen tot conclusie dat we met onze huisgenootjes en de huisgenootjes van de Nederlandse boys 's avonds wouden gaan barbecueën. Dus we gingen rond 5/6 uur naar de supermarkt om eten te kopen.

Marco (italiaan) was ook mee en hij vond niks goed, hij wou alles zelf marineren en zelf maken maar zoveel keus was er niet. Ik ging hem even kutten en liet hem de kant en klare lasagne zien en hij kijk me heel erg vies. Ik zou me volgens mij er moeten schamen als ik die zou kopen dus ik ga die lasagne (ik vind hem persoonlijk wel te eten) kopen als ik alleen ben. Nadat we constant achter Marco aan hadden gerend hadden we worstjes, spareribs, stokbrood mais en kipkluifjes gekocht. Toen we de boodschappen bij de jongens hadden gedumpt gingen we warme kleren aan doen. Na een wandeltocht van ongeveer 30 minuten kwamen we bij een ontzettend mooi punt waar een soort uitkijktoren stond met geweldig uitzicht.

De barbecue was erg gezellig en er werd natuurlijk weer genoeg gedronken. Later kwamen Aleks en Mikael uit Rusland er ook bij zitten en er werd gezongen, gepraat en natuurlijk gedronken. Ik heb met Mikael erg gelachen omdat hij denkt dat iedereen XTC gebruikt in het uitgaansleven in Nederland. (Hij doet altijd een Dutch dance als die ons ziet, dan beweegt hij met zijn kijken net alsof hij drugs heeft gebruikt. Dus ik heb hem ook plaatjes en filmpjes laten zien hoe wij Nederlanders over Russen denken.

Nadat het bier op was zijn we terug naar ons appartement gelopen en hebben we daar met een aantal man gezeten en muziek geluisterd. Aleks en Mikael vonden mijn vest echt helemaal "swag" en ik moest nog een fles wodka in mijn hand hebben en ik was een echte rus. (ziet foto)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Rovaniemi

Finland

Uitwisseling Finland

Recente Reisverslagen:

15 September 2016

14 september

15 September 2016

13 september

15 September 2016

12 september

15 September 2016

11 september

15 September 2016

10 september
Judith

Actief sinds 11 Sept. 2016
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 2533

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 19 December 2016

Finland

Landen bezocht: